יום שבת, 25 באוגוסט 2012

סחלבים ופרחים


היום, גם אתה וגם אני יודעים – עצים עשויים לעשות את החיים לפורחים הרבה יותר מבעבר. אין משהו נושם יפה מעץ בין יומו, עץ גדול או קטן שעומד איתן באופן קבוע או משתלות עצים.


בני האדם מרגישים צורך לחזק את העצים היקרים לנו, והחברה מצפה מאיתנו לדאוג לאיכותם – בשביל שלעד נוכל לצפות בהם חזקים.


במידה ואתם אוהבי עצים בוגרים כמונו, אתם נמצאים במקום טוב בחיים.

לכולנו ברור שמכיוון שאתם מעבירים את זמנכם פה עם משלוחי סחלבים ייחודיים ולבנים, אתם בסבירות גבוהה חובבי שיחים בדיוק כמונו. גם אנחנו וגם אתם בטוחים בדיוק כמו שאנו יודעים, כי לעצי פרי מגיע שתראו להם אהבה – בדיוק בדיוק כפי ש הם הילדים שלכם - עצי נוי.


פורטל זה נבנה בדיוק בשבילכם, חובבי הירק. במידה ואתם חושבים שהינכם עשויים לטפח עצים מסיבות רווח, עסקיות  או אפילו לשם מראה יפה – אנחנו נדאג לכם עם עצי זית.

צוות פורטל זה יעזור לאורך כל הדרך לכם בסריקתכם אחרי העץ למכירה היפה ביותר. אין זה משנה איזה עץ זה לבסוף יהיה לבסוף אנו, צוות פורטל Eco-Life   נפרגן ונעניק לכם לבחור את הבחירה המושכלת.על ידי הבנה וידע שאינם קיימים באף מקום, אנו ניתן לכם עצות שנרכשו לאחר הרבה שנים והן מדויקות, שיעזרו לכם את הבחירה המדויקת.


בסופו של דבר, כולנו מחבבים ירק ופרי. אנחנו אוהבים את ארץ ישראל היפה, מדינה שכולנו מתחברים אליה בלי סיג ושיח.

כולנו זכינו לגדול על משלוחי פרחים בפתח תקווה בריח מושלם ההיסטוריה של ארצנו כמדינה בעלת משיכה מיוחדת,  שלצערנו בערים הגדולות כבר הולך ונגמר לטובת מראות אפורים , אווירה לונדונית ולא מעט רעש ויופי מבוזבז.


אנו, אנשי אקו-לייף קוראים לכם – אנו מקווים מאד שלא תסייעו לכך להתרחש עוד זמן רב. עתה, אהבת חקלאות לכל הדעות כבר איננה הוצאה כה משמעותית.  בעוד שבעבר טיפוח עץ הייתה מתאפשרת בעיקר לאנשים בעלי מצב כלכלי  טוב במיוחד, עתה כמעט כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו רכישת עץ דרך קניית עצים.

להשלכותיו של העץ על מי שאתם ועל בני משפחותיכם תהיינה השפעות ייחודיות – בין אם בעסקים, בחייכם הפרטיים או מבחינת היופי – התחושה של עץ מרשים וחזק שמשתרע בחצר ומאמיר על השכונה היא איננה תחושה שקל להסבירה בקלות.


אז למה אתם לא קונים עצים? הרגע הזה בדיוק זה הזמן לרכוש צמח!   עכשיו זה הזמן להשאיר האופן שבו אתם רוצים שניצור עימכם קשר ברגעים אלו ממש  בטופס, ותיהנו מעץ אולטימטיבי עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.