יום שבת, 25 באוגוסט 2012

סחלב ופרח בפתח תקווה


בתקופה זו, גם אתה וגם אני יודעים – עצים עשויים יצור את החיים למושלמים ולגרום לנו לראות את האור. אין אובייקט מושך יותר מעץ נאה, עץ שעומד איתן כסוס צעיר או משתלות עצים.


אנו, הישראלים מעוניינים לטפח את העצים שלנו, ומעוניינים לשמור עליהם – מכיוון שכולם רוצים שבבגרותם יהיו חזקים.


אין ספק שאפילו אתם אנשים שאוהבים עצים בוגרים כמותנו, אתם בדיוק במקום הנכון.

היות ואתם מעבירים את זמנכם כאן, אתם בוודאי חובבי עצים כפי שאנו. הינכם בטוחים כפי שאנחנו כי לעצי פרי מגיע שתטפחו אותם – בדיוק אילו היו הם ילדיכם - עצי נוי.


אקו לייף פותח למען אנשים דומים לכם, אוהב העצים. במידה ואתם בטוחים בעצמכם שהינכם עם ראש טוב מספיק כדי לגדל עם המון אהבה עצים עם מחשבות רווחיות, עסקיות  או אפילו לשם מראה יפה – אנחנו נדאג לכם עם עצי זית.

צוות אתר סחלבים תמיד יהיה ייחודי זה יפרגן לכם בסריקתכם אחר העץ למכירה המושלם. לא ברור כרגע איזה עץ זה לבסוף יהיה בסופו של דבר אנו,צוות האתר  נעזור לכם לבחור את הבחירה האולטימיבית. באמצעות השכלה שאינם נמצאים באף חברה אחרת, אנו, צוות הפורטל נספק לכם עצות מושכלות והן עם הרבה אמת ויושר, שיעניקו לכם את האפשרות לקבל את הבחירה הנכונה.


לבסוף, אנשי עצים אוהבים צמחיה. אנחנו נוטרים בזכרוננו את מדינתנו היפה, יישות ציונית ירוקה ומדהימה שגם אני וגם אתה כמעים אליה בלי סיג ושיח.

אנו צמחנו כמו פרחים באזור פתח תקווה המרשים על סיפורי ארץ ישראל כאלמנט מדהים באזור שומם, בעלת משיכה מיוחדת,  שלצערנו מרכז הארץ כבר הולך ונגמר לטובת מראות אפורים , חזות כללית שלא כבעבר והרבה רעש ופיח.


אנו, אנשי הפורטל קוראים לכם – שלא תגרמו לזה להתמיד. בימינו, קניית ירוק היא ממש לא הוצאה כה משמעותית.  בעוד שבעבר זריעת עץ הייתה מיועדת כמעט תמיד לבעלי אמצעים, בתקופה זו כמעט כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו טיפוח עץ דרך קניית עצים.

להשלכותיו של העץ על מי שאתם ועל בני משפחותיכם תהיינה השפעות גדולות – בין אם בעסקים, על פרטיותכם או ביופי – ההרגשה של עץ מדהים וגבוה שעומד כצוק איתן בחצר ושומר על השכונה היא כמעט בטוח שאיננה הרגשה שקל להסבירה באופן מילולי.


אז למה אתם לא קונים עצים? עתה בדיוק זה הזמן לרכוש קצת ירוק!   עכשיו זה הזמן להשאיר פרטי יצירת קשר כעת  בטופס, והתחילו להנות מעץ אידיאלי עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.